پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5282
-
الف
+

از بازیگر "بی‌بی‌ مریم" چه می‌دانید؟

حرفه اصلی "پانته‌آ سیروس" بازیگر نقش "بی‌بی مریم" در سریال «بانوی سردار» نقاشی است.

به گزارش آی‌فیلم، "پانته‌آ سیروس" متولد 1 فروردین 1353 در تهران، فارغ‌التحصیل رشته طراحی صنعتی از دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز می باشد. فعالیت اصلی ایشان نقاشی بوده و مربی ورزشی هم می‌باشد. فعالیت هنری خود را از سال 1370 وقتی 17 ساله بود با نقاشی شروع کرد و  در 28 سال گذشته نمایشگاه های متعددی برگزار کرده است.

بازیگری را اما از سال 1390 وقتی 37 ساله بود با کلاس های بازیگری موسسه کارنامه شروع کرد و اولین بار سال 91 با فیلم سینمایی اینجا همه چیز خوب است به کارگردانی پوریا آذربایجانی جلوی دوربین رفت در سال 93 از جشنواره بین المللی فیلم یاس، جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برای بازی در فیلم اینجا همه چیز خوب است دریافت کرد.

با سریال «شمعدونی» به کارگردانی "سروش صحت" در سال 94 وارد قاب تلویزیون شد و بعد از چند تجربه بار دیگر در سال 98 با سریال بانوی سردار به تلویزیون بازگشت.

این سریال درباره زندگی "بی‌بی مریم " ملقب به "سردار مریم" است که عدل و عدالت را بین اقوام گسترش داد و درب ین رعایا محبوبیت پیدا کرد و دست خوانین ظالم را کوتاه کرد.  "پانته‌آ سیروس" نقش "بی‌بی مریم" را در این سریال ایفا می کند.

 

س ح / س م

نظر شما
ارسال نظر